facebook

Екс-кандидат, який підтримав Гриценка, витратив на телерекламу більше ніж заробляє

Екс-кандидат у президенти, який знявся з виборів на користь Анатолія Гриценка, Дмитро Добродомов витратив на телерекламу у 2018-2019 роках кілька десятків мільйонів.

Про це 27 березня повідомляє громадський рух ЧЕСНО.

Відзначається, що у фінансових звітах партії Добродомова “Народний контроль” видатки на всі види діяльності 2018 року становили лише 51,6 тисячі гривень.

При цьому лідер політсили активно рекламувався на телебаченні ще з минулого року.

У відеоролику, який, зокрема, транслював телеканал “Інтер”, присутній той самий логотип, котрий використовує партія “Народний контроль”, але у фінзвітах немає інформації про видатки.

Загалом, 2018 року п’ять національних телеканалів транслювали понад 700 роликів за участю Добродомова.

Опираючись на розцінки телеканалів на політрекламу, у ЧЕСНО стверджують, що комерційна вартість такої реклами перевищує 17 мільйонів гривень.

У січні-лютому 2019 року телеканали транслювали ролики Добродомова 333 рази. Вартість такої кількості роликів, згідно з розцінками каналів, становить трохи більш ніж 5 млн грн.

 

Рух кілька тижнів тому звернувся до Добродомова з проханням прокоментувати походження коштів на його телерекламу.

“Політик попросив надіслати йому запитання в паперовому вигляді, однак відповіді на свій запит до моменту опублікування цього матеріалу ми так і не отримали (лист у приймальні Добродомова одержали в четвер, 14 березня). Наші повідомлення в соцмережах нардеп читає, але не реагує на них”, – повідомили у ЧЕСНО.

Відзначається, що грошові активи Добродомова у 2017 році становилитрохи більше ніж 1 млн грн і 13 тисяч євро й цих коштів не вистачає на оплату екс-кандидата на рекламу.

У русі також повідомляють, що в березні 2018 року соратники Добродомова стали співвласниками київського телеканалу “RTI”.

“Після цього в нардепа з’явилася там авторська програма “Ми зможемо!” Це єдина передача каналу, що мала зовнішню рекламу. Згодом назву програми “Ми зможемо!” дослівно чи в її варіаціях партія “Народний контроль” і сам Добродомов почали використовувати на своїх заходах та в політичній рекламі, зокрема й у роликах під час виборчої кампанії”, – пишуть у ЧЕСНО.

Матеріал громадський рух підготував за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” в межах проекту “Моніторинг та верифікація витрат партій на політичну рекламу на телебаченні”.

Мітки:

Залишити відгук