З якими питаннями щодо COVID-19 можна звертатися в новий контакт-центр – МОЗ

З 2 листопада почав працювати всеукраїнський контакт-центр, куди можна телефонувати із питаннями стосовно коронавірусної хвороби.

На лінію контакт-центру безкоштовно можуть телефонувати жителі всіх регіонів, розповів міністр охорони здоров’я Максим Степанов під час брифінгу 9 листопада,  інформує Фіртка з посиланням на УП Життя. 

Зокрема, у контакт-центр варто звертатися, якщо до вас не відправили мобільну бригаду або сімейний лікар не виходить на зв’язок.

Очільник МОЗ зазначив, що телефонувати можна з усіх питань, що стосуються коронавірусної хвороби.

Наприклад, назвав кілька популярних ситуацій, та запевнив, що в такому випадку – варто звертатися до контакт-центру.

  • Ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю.
  • У вас або рідних є симптоми коронавірусної хвороби, а ви не знаєте, що робити.
  • Маєте страх щодо хвороби та не знаєте, чи потрібно вам госпіталізуватися.
  • До вас не відправили мобільну бригаду, а просто сказали залишатися вдома і нічого не робити.
  • З питаннями, які стосуються інших процесів лікування.
  • З питаннями щодо тестування та термінів.
  • Якщо некоректно поговорили чи надали допомогу.

“Все, що стосується коронавірусної хвороби, для того, щоб ви могли вчасно отримати інформацію. Щоб ви могли вчасно отримати допомогу, якщо є відповідні збої в тій чи іншій області, або регіоні. Телефонуйте на контакт-центр, щоб ми розуміли, де в нас що відбувається. Щоб ми могли швидко розв’язувати проблеми, які у вас виникають”, – зазначив очільник МОЗ.

Лінія для дзвінків – безкоштовна та працює цілодобово. Номер телефону – 0 800 60 20 19.


ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР: